Friday 9 December 2011

habis sudah spm 2011 ~


tamat sudah exam spm aku
dan tamat juga zaman persekolahan aku
cepat rasanya masa berlalu .
sekarang nie tk tahu nak buat ape
plkn tk dapat , kerja pun tk cari lagi
haisshhh , ada sape2 nak bgi kerja part time dkat saya tk ?
kawan saya semua dah ada kerja
tinggal saya seorg diri :(
harap harap ada lah org nak ambik saya sbgai pekerja  .
okay stop cite pasal kerja 

kite cite pasal 8 disember 2011 pulak
haha , birthday aku kot !
terima kasih kepada member2 yg wish dkat saya
tahun lah birthday yg paling diingati
sbb spm habis dan pada masa yg sama birthdayku !
hee , malam tuh tk sangka kene paling tepung
ingatkan terselamat lah sbb nak balik dh
last last kene jugak 
nasib baik lah dorg member aku 
kalau tidak , tk thu lah .
haha , thanks kawan kawan !
sayang kamu semua <3
- assalamualaikum -

No comments:

Post a Comment